Sunday, December 30, 2018

Baktığında bakışlarını kaçıramıyorsan, onun baktığı yerde olma!

“Gülümseme!” dedi bana,
“Tamam” dedim.
Bilirsin ya işte insan gülmek isteyip te gülmediği zaman nasıl komik göründüğünü bende o şekilde baktım ona “ah bana öyle bakma” dedi kahkahaya boğulduk o sırada ikimizde. Tatlı tatlı isyanını etti, sitemini bu şekilde dile getirdi: “Ben seninle ne yapayım, gönül rahatıyla bile kızamıyorum sana, baktım mı kıyamıyorum.” Hakikaten kıyamıyordu bana. Ha hemen söylemem gerekirse bizimkisi aşk hikâyesi değil sadece çok masumca sonuna kadar gerçek bir hikâyedir işte.
Sonuna kadar dedim sonu nasıl bittiğini söyleyeyim size, bir gün benden uzaktayken kızdırdım onu. Çok kızmış ki beni tekrar görmek istemedi, konuşurduk yine hep de ama hiç buluşmak istemedi benimle çünkü biliyor ki yüzüme bakarsa hemen affeder beni. Yüzüme karşı gelemiyordu, bakışımı çok seviyordu ama dediğim gibi size işte bizimkisi bir aşk hikâyesi değildi sadece birbirine birden bire bağlanmış iki insanın kısa süren ama sonuna kadar gerçek bir hikâyesidir.
Bir kaç yıl geçti aradan ama senenin bu zamanlarında hep aklıma gelirdi bu senede geldi nitekim. Onun doğum günü bu sıralardadır. Doğum günün kutlu olsun güzel kız bir gün yine seninle karşılamak dileklerle.
Hikâyeme romantik bir hava katmak için bir filmden alıntıyla "Baktığında bakışlarını kaçıramıyorsan, onun baktığı yerde olma!" demişti, yakın bir arkadaş yakın bir arkadaşına.



Yazar: Suleiman Usman IDRISS
Erasmus`ta tanıştığım ve çok sevdiğim arkadaşım Andreea anısına J

No comments:

Post a Comment